
ALL DIGITAL SUMMIT 2022 bude zastřešovat téma DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE a to specificky její účinky v sektorech jako vzdělávání a kultura a na různé skupiny společnosti. Během konference budeme z různých pohledů řešit, jak mohou digitální dovednosti (i další dovednosti 21. století) pomoci lidem těžit z účinků digitální transformace. Další horizontální námět prolínající se celou konferencí bude „Evropský rok mládeže 2022“. Na konferenci očekáváme 220 účastníků z celé Evropy i ze světa.
Vaše dovednosti
- Pozitivní přístup a zájem o úspěch akce
- Dobrá (komunikační) úroveň v angličtině
- Další výhodou jsou dovednosti zahrnující: sociální média, video/fotografie, tematické znalosti
Naše nabídka
- Zajímavá zkušenost
- Setkání s lidmi z celé Evropy i světa
- Účast na mezinárodní akci na vysoké úrovni
- Úzká spolupráce s českou organizací EPMA zapojenou do evropských projektů a přímá spolupráce s evropskou asociací ALL DIGITAL sídlící v Bruselu
- Doklad o účasti, případně doporučující dopis
- Potenciál pro dlouhodobou (placenou) spolupráci s EPMA
—
Obsah práce a úkoly
Vše bude přiřazeno na základě Tvých zájmů, dovedností a časových možností po vzájemné domluvě
Celé září (pouze pro 1-2 vybrané dobrovolníky)
- Přímá komunikace s účastníky
- Komunikace s plánovanými místy konání aktivit
- Podpora při přípravě podkladů pro účastníky
- Další logistické úkoly
Těsně před konferencí (27. / 28. září)
- Příprava složek na registraci, skládání podkladů pro účastníky a přikládání brožur
- Montáž plakátových prezentací, roll upů atd.
1. den konference a během konference
- Organizace registrace (seznam delegátů, jmenovky, šňůrky na krk, balíčky delegátů)
- Přítomnost na organizační schůzce před konferencí
- Působení jako informační bod o programu a místnostech
- Průvodce pro účastníky
- Asistence v případě žádostí a dotazů
- Komunikace s poskytovateli videa a streamingových služeb
- Pomoc na sociálních sítích, fotografie, videa
- Organizace místností (židle, stoly, pódium, mikrofony atd.)
- Asistence šatny, kontrola vstupu/výstupu
- Vítání/Uvádění
- Audiovizuální podpora pro hlavní prezentující
- Obsluha informačního stolu
Gala večer (29/9)
- Podpora při přípravě místa konání večera
- Podpora při dopravě účastníků na místo konání
- Podpora během předávání cen ALL DIGITAL (mikrofony, hlavní účastníci)
- Podpora po celý večer (podpora stravování, kontrola a vítání u vstupu, informační místa a další podpora)
- Pomoc na sociálních sítích, fotografie, video
- Podpora při úklidu místa konání
Konec summitu (30/9)
- Zbavení místa konání všech konferenčních materiálů. Buďme ve svém úsilí maximálně udržitelní
- Domluva s delegáty, aby odevzdali jakékoli předměty, které po akci nebudou potřebovat a které lze znovu použít nebo recyklovat, např. jmenovky, šňůrky na krk atd. Pokud si chtějí odnést své plakátové prezentace domů, poskytneme jim ekologické, odolné kartonové tuby. Zajištění, aby byly všechny ostatní konferenční materiály zaslány kurýrem nebo zodpovědně zlikvidovány.
- Distribuce a sbírání formulářů zpětné vazby o konferenci.
—-
Máte zájem? Máte doplňující otázky? Obraťte se na nás prosím na info@epma.cz